OBS: Tilmeldingsfrist til forløbet er 1. maj 2018 eller når alle pladser er fyldt!

ER DU SYGEMELDT MED STRESS – ELLER TÆT PÅ?

Stress har store konsekvenser.
Søvnmangel, uro i kroppen og tankemylder kan nemt føre ind i en ond cirkel. På sigt kan stress medføre depression eller angst, ødelægge din evne til at fokusere, påvirke dit arbejdsliv samt din evne til at være der for dine børn og dine nærmeste.

 

Kort sagt stjæler stress din livskvalitet – men sådan behøver det ikke at være.

 

Stress behøver ikke ødelægge dit liv og dit helbred. Du kan gøre meget for at få ro, glæde og energi i krop og sind, og jeg har skabt et unikt onlinebaseret forløb, der kan hjælpe dig. Lige nu og her. Mange oplever at få det væsentligt bedre på få uger – måske kunne du også have gavn af det?

 

Hvis du leder efter en hurtig løsning på stress, så er det ikke her, du finder den. Hvis du til gengæld vil have viden og øvelser af høj kvalitet formidlet på en enkel og motiverende måde, så kom og vær med.

Mit mål med forløbet er at give dig mere ro, glæde og energi, og det handler om meget mere end stress. Jeg lover dig, du lærer noget nyt!

Jeg hedder Birgitte Sølvstein og er autoriseret psykolog med speciale i stress. 

Siden 2008 har jeg arbejdet med stressramte i kommuner, i den private sektor og i privat praksis. Desuden har jeg superviseret andre faggruper og arbejdet som konsulent for bla. Psykiatrifonden.

Jeg har lært og lærer stadig af nogle af de bedste på feltet i ind- og udland men…

Min største lektion i, hvad der egentligt skal til for at komme sig over stress fik jeg dog, da jeg selv blev hårdt ramt af stress i 2014.

Det gik op for mig, at man har brug for struktur, daglig inspration og konkrete praktiske øvelser i en periode. Det motiverede mig til at skabe et forløb, der på daglig basis og hjemme fra din stue gennem 10 uger guider til til at finde din egen styrke og sundhed på alle planer.

Udover at være psykolog er jeg også naturelsker, blogger, podcaster, qi gong-instruktør, gift med Poul og mor til to dejlige børn og bor i Bagsværd.

Vil du gerne hjælpe dig selv bedst muligt til at finde vejen ud af stress og hjem til dig selv – så læs videre her om indhold, praktiske detaljer og se, hvad tidligere deltagere siger.

Jeg håber vi ses ombord!

Kærlig hilsen

Motion mod stress

Oplever du:

  • Uro i kroppen og tankemylder
  • At du føler dig drænet og modløs
  • Problemer med at fokusere, huske og bevare overblikket
  • En følelse af at være kommet meget langt væk fra dig selv
  • Voldsomme fysiske symptomer eller angst og depression
  • At være sygemeldt fra dit arbejde

Stiller du dig selv spørgsmål som:

  • Hvor længe skal jeg være sygemeldt?
  • Hvad kan jeg gøre for at få det bedre.
  • Hvordan kan jeg få nye gode vaner ind i min dag?
  • Er det mig eller mit arbejde, der er problemet?
  • Bliver jeg nogensinde mig selv igen?

Eller måske har du været ramt af stress i lang tid og har brug for, at der skal ske noget nyt, der kan give krop og sind et skub i den rigtige retning!

når man falder i et sort hul

De fleste stressramte, jeg har mødt, er fanget i en ond cirkel, hvor det er svært at gøre det, man godt ved, der skal til for at komme videre. Eller også mangler man inspiration og konkrete redskaber, der kan hjælpe.

Ro, glæde og energi er svære at få adgang til, når du ikke kan sove, har et selvværd der er helt i bund og har bekymringer, der hænger over dig som en sort tung sky.

Det er lidt som at hive dig selv op ved håret – umuligt!

 

 

Da jeg selv blev ramt af stress, lovede jeg mig selv, at jeg ville lave et helhedsorienteret forløb, der giver praktisk og konkret hjælp til at genopbygge fysisk, følelsesmæssig og mental styrke og trivsel – også efter alvorlig stress. 

 

Forløbet er onlinebaseret og derfor tilgængeligt uanset hvor du bor. I løbet af 10 uger guides du gennem 10 moduler (se indhold af den enkelte moduler herunder). Du bestemmer helt selv tempoet, og du har også  adgang til min personlige støtte. 

 

Du får træning i effektive teknikker baseret på opdateret viden om stress og neuropsykologi serveret på en enkel og struktureret måde, der inspirer og motiverer ved hjælp af daglige video- og lydsessioner.

 

Mange har gennemgået Vejen Hjem og opnået fantastiske resultater – mere ro og glæde og ikke mindst langt mindre stress.

Det er forskelligt, hvad deltagere fortæller har givet dem mest, men hvis jeg selv skulle sige, hvad jeg ser som forløbets største styrke er det:

  • Hjælp til at etablere gode vaner og holde fast
  • Håb uanset hvor svær din situation er
  • Friske vinkler på hvad der skal til for at få et liv med mærkbart mindre stress

Jeg kalder processen:

VEJEN HJEM – 10 UGER TIL RO, GLÆDE OG ENERGI

 

Processen har allerede hjulpet mange stressramte til at få det bedre (se hvad de siger nederst på siden)

 

Vil du med?

 

 “VEJEN HJEM” ER:

✓ En struktureret og overskuelig proces, der varer 10 uger delt op i 10 særskilte moduler. Alle uanset stressniveau kan være med.

✓ Viden, inspiration og praktiske øvelser formidlet via daglige sessioner på video eller lyd. 4 dage om ugen i 10 uger plus ekstra sessioner

✓ Til hele dig! Du guides tilbage til fysisk, følelsesmæssig, mental og åndelig trivsel

✓ Derudover har du adgang til personlig støtte fra mig personligt undervejs via telefon eller mail.

✓ Indeholder alt hvad du skal bruge inkl. yoga, qi gong, meditationer, hypnoser, og meget mere

✓ Inkl. garanti. Er du mod forventning ikke tilfreds, kan du få alle dine penge retur

✓ Baseret på videnskabeligt dokumenterede teknikker, neuropsykologiske principper, østlig filosofi og medicin og mine års erfaring med, hvad der virker i praksis

✓ Onlinebaseret, så du kan deltage uanset, hvordan du har det, hvor du bor og til en rimelig pris

✓ Nemt at gå til. Det hele ligger på en samlet og overskuelig digital platform. Alt kan downloades til offline brug, og du har adgang til materialet fremover 

 

✓ Tilængeligt med det samme. Tilmeld dig nu, og gå direkte til introduktionen.

FORLØBET ER KUN FOR DIG DER

✓ Er klar til forandring. Du er helt eller delvist sygemeldt med stress eller er bare træt af at kæmpe med stress og dårlig trivsel

✓ Er parat til at investere tid i dit eget psykologiske og fysiske helbred. Du kan bruge lidt tid hver dag eller flere timer – nøglen er en vedvarende indsats

✓ Er klar over, at dyb forandring tager tid og ikke mindst tålmodighed og en kærlig indstilling til dig selv

✓ Er åben overfor en helhedsorienteret tilgang, hvor vi arbejder med både psykologfaglige begreber og principper hentet fra andre traditioner

✓ Ikke har tid eller råd til at lade tiden gå og gerne vil være sikker på, at du får viden og øvelser af høj kvalitet

FORLØBET ER OGSÅ FOR DIG DER

✓ Er ramt af alvorlige eller langvarige symptomer på stress

✓ Går hos en psykolog, læge eller psykoterapeut men gerne selv vil gøre yderligere for at genvinde fysisk og psykisk trivsel*

✓ Lider af angst eller depression eller andre psykologiske problemer*

✓ Har svært ved selv at holde fast i gode vaner

✓ Er (fysisk) syg og gerne vil hjælpe din krop i bedst mulig balance, så den kan bruge sine selvhelende egenskaber*

* Kontakt mig eller tal med din læge eller psykolog, hvis du er i tvivl om, om forløbet er det rette for dig

HVAD INDEHOLDER FORLØBET?

 

✓ Meditationer og praktiske øvelser, der aktiverer det beroligende kredsløb i din hjerne og resten af nervesystemet

✓ En struktureret tilgang til at bryde og etablere vaner – du skaber en daglig rutine

✓ Compassionfokuserede meditationer og øvelser – du lærer at elske dig selv i praksis

✓ Indsigt i, hvordan du hjælper din krop i hvad jeg kalder “helingstilstand”, hvor kroppens selvhelende ressourcer aktiveres

✓ Naturterapeutiske øvelser og meditationer – bla. sansevækning og skovterapi

✓ Hjælp til at klarlægge vigtige valg og prioriteter samt få klarhed i dit arbejdsliv

✓ Særlige sessioner målrettet angst og depression

✓ Yogavideoer af Simon Krohn

✓ Personlig feedback på din situation ved forløbets opstart og undervejs via mail eller telefon (hvis du ønsker det, du vælger selv hvor meget eller hvor lidt du vil bruge min støtte undervejs)

✓ Mulighed for at stille spørgsmål løbende på mail eller telefon

✓ Qi gong-flows til ro, glæde og energi. Qi gong er en enkel kinesisk bevægelseskunst, som skaber balance i krop og sind og optimerer flow af chi – livsenergi

✓ Praktiske øvelser, der booster dit selvværd samt klarlægning af styrker og værdier

✓ En sektion med hypnoser udviklet specifikt til stress og til bla. problemer med hukommelse og koncentration

✓ Hjælp til hvordan du bedst muligt genoptager dit arbejde, plan for raskmelding, tjekliste til arbejdsgiver m.m.

 ✓ Hjælp til at bryde afhængighed af mail, sociale medier og til at skabe digital trivsel

 

…Og meget mere!

Vi bruger Simon Krohns yoga

 

Simon Krohn er en af landet mest erfarne yogalærere, og vi bruger to typer af yoga – en meget beroligende og groundende yoga og en mere dynamisk og styrkepræget yoga.

Læs mere om Simon og hans yoga lige her.

DE 10 MODULER

 

MODUL 1

STRESSBASICS & KROPSBEVIDSTHED

 

MODUL 2

HELENDE BEVÆGELSE, ÅNDEDRÆT & ENERGI

MODUL 3

NATUREN SOM  MEDICIN MOD STRESS

MODUL 4

VANENS PSYKOLOGI & DIGITAL TRIVSEL

MODUL 5

MEDITATION & PSYKOLOGISK FLEKSIBILITET 

MODUL 6

ANGST & DEPRESSION

MODUL 7

LEV FRA DIT HJERTE

MODUL 8

SELVVÆRD & STYRKE

MODUL 9

PRIORITETER & BESLUTNINGER

 

MODUL 10

ARBEJDSLIV & LIVETS FLOW

 

 

EKSTRA

 

HYPNOSER MOD STRESS, KOGNITIVE PROBLEMER M.M.

YOGAFLOWS V. SIMON KROHN

QI GONG-FLOWS

METODER TIL SANSEVÆKNING

GUIDE TIL KOST OG KOSTTILSKUD

GUIDE TIL EN BEDRE SØVN

ALT DET PRAKTISKE OMKRING EN STRESSSYGEMELDING

MINE PERSONLIGE ERFARINGER MED STRESS

—-

OG ANDET…

DET PRAKTISKE

 

OBS. Tilmeldingsfrist senest 1. maj 2018 eller når alle pladser er fyldt.

Hver mandag morgen kl. 8.00 i 10 uger får du adgang til et nyt modul.

 

Tilmeld dig nu og gå direkte til introduktionen

 

Mulighed for personlig feedback ved opstart samt personlig sparring undervejs. Telefontid mandag-torsdag kl. 12-13

 

Indholdet ligger samlet på en overskuelig digital platform. Kan også downloades til offline brug

 

OBS: Forløbet kommer med en fuld tilfredshedsgaranti. Du kan op til 3 uger efter forløbets startdato få alle dine penge retur.

 

Hvis din arbejdsplads betaler, kan du eller de kontakte mig her, hvis de ønsker særkskilt fakturering.

 

PRIS: 3999,- (inkl. moms)

 

(eller 3 måndlige rater á 1375,-)

 

OBS: Lige nu kan du tilmelde dig tirsdagsmailen og få mulighed for at købe forløbet for 2999,- eller 1050 kr i 3 rater.

Du sparer minimum 1000 kr

 

Du tilmelder dig tirsdagsmailen lige her.

Virker det?

Mange oplever, at forløbet kan medføre en stor forandring. Indtil videre har 75 gennemgået forløbet og jeg har fået overvældende positive tilbagemeldinger fra mange. Så ja, det virker – hvis du gør en indsats og gør dit bedste for at udføre de praktiske øvelser.

Her på siden finder du udpluk af evalueringer.

Se samtlige evalueringer fra  første version af forløbet her.

Virksomhed eller kommune

Det er også muligt for arbejdspladser eller kommuner at tilmelde deltagere. Kontakt mig, hvis du tilmelder en medarbejder eller borger, og hvis I har brug for en EAN-faktura.

Skal man være sygemeldt?

Nej ikke nødvendigvis. Flere tilmeldinger sig, fordi de er tæt på en sygemelding, og forløbet henvender til alle, der har alvorlige stresssymptomer.

Skal det være arbejdsrelateret stress?

Forløbet er for alle uanset årsagen til stress, og der er begrænset fokus på arbejdsmæssige udfordringer, omend mange moduler inddirekte vil have en effekt på dit arbejdsliv.

Megen stress er arbejdsrelateret, men stress skyldes også ofte primært udfordringer og følelsesmæssige belastninger i privatlivet. Fokus ligger på rehabilitering af symptomerne og på at leve med udfordringer uanset hvad, de måtte være.

Kan jeg få pengene tilbage?

Jeg giver en fuld tilfredshedsgaranti, hvilket betyder, at du, hvis indholdet ikke lever op til dine forventninger kan få hele beløbet retur 4 uger fra din tilmelding forløbet går igang.

Det eneste jeg beder om til gengæld er, at du har givet øvelserne en chance og er villig til at svare på et par evalueringsspørgsmål

Hvor tilgængelig er Birgitte?

Jeg er personligt tilgængelig i høj grad.

Du kan skrive til mig på mail og du er også velkommen til at ringe med spørgsmål hver man-tors mellem 12-13.

Se punktet længere nede, hvis du har brug for et decideret samtaleforløb.

Hvilke metoder bygger forløbet på?

Forløbet er bygget op omkring nøje udvalgte metoder, der samlet set giver optimal rehabilitering af krop og sind.

Omvendt tager jeg også udgangspunkt i, at alt ikke kan reduceres til teknik.

Jeg trækker på flere års psykologfaglig erfaring med stress samt andre metoder, hvilket indbefatter:

  • Forskning i neuropsykologi og anden psykologisk forskning
  • Min faglige og personlige erfaring
  • Forskellige typer af stressreducerende bevægelse og meditation
  • Nyere kognitive terapier, bla. mindfulnessbaseret kognitiv terapi og compassion fokuseret terapi
  • Intensiv Dynamisk Korttids Terapi
  • Naturbaseret terapi
  • Klinisk hypnose
  • Principperne bag yoga og qi gong mm.
Hvor foregår det?

Hjemme hos dig selv. Det hele foregår online via sessioner på lyd og video og kræver blot en computer, tablet eller smartphone samt internetforbindelse.

Alt du skal bruge (meditationer, yoga, hypnose osv.) er samlet ét sted på en brugervenlig digital platform. Filerne kan også downloades til offline brug.

Kan man fjerne stress på 10 uger?

Min erfaring er, med den rette indsats kan selv alvorlig stress bedres væsentligt på få uger, men alle situationer er forskellige.

Hvor lang tid, det tager, afhænger dog helt af din baggrund, din nuværende situation, graden af dine symptomer og de ressourcer, du har tilgængelige omkring dig og din egen indsats.

 

Jeg har set flere eksempler på hurtig bedring og har også oplevet mennesker med alvorlig og langvarig stress, der har fået det væsentligt bedre i løbet af de 10 uger.

Min tilgang bærer præg af, at det ikke kun er et spørgsmål om at fjerne stresssymptomer men i høj grad at blive et helt menneske igen og leve et meningsfuldt og glædesfyldt liv på trods af udfordringer.

Hvad hvis jeg har haft stress-symptomer i flere år ?

Mange tidligere deltagere har haft langvarige stresssymptomer og har været sygemeldt helt eller delvist i flere år, og flere har oplevet væsentlig bedring i både symptomer og humør.

Nogle har oplevet drastisk bedring i løbet af kort tid og nogle har oplevet, at de har fået energi og struktur, der har gjort dem i stand til at tage vigtige skridt som en vigtig kostændring, stoppe en destruktiv vane eller andet, der har gjort en stor forskel.

Min erfaring er, at selvom du er hårdt ramt og har været det i flere år kan du få det bedre, men når det så er sagt, så er det også vigtigt at understrege, at der ikke findes nogen mirakelkur for konsekvenserne af alvorlig og langvarig belastning.

Ring på 51 94 28 67 eller skriv på soelvstein@soelvstein.dk hvis du er i tvivl.

Hvordan fungerer det?

Forløbet er struktureret til at forløbe over 10 uger, men du kan tage det i dit eget tempo og har adgang til materialet fremover.

Hvert modul er bygget op omkring et tema, og der vil hver uge være 4 dage med undervisning i form af en video eller lydsession Der typisk varer ca 15 minutter. Derudover skal påberegnes tid til øvelser og bevægelse.

Du vælger selv, hvornår du vil se materialet.

Når du tilmelder dig får du adgang til introduktionsmodulet med det samme, og modul 1 begynder så den følgende mandag. Hver mandag morgen får du en mail med et link til ugens modul.

I løbet af de 10 uger har du adgang til min personlige sparring via telefon eller email.

Tavshedspligt

Min tavshedspligt som psykolog gælder offline såvel som online og alle informationer behandles fortroligt. Det vil også sige, at man kan deltage i forløbet ganske anonymt. Jeg har fravalgt et fælles Facebookforum pga. anonymiteten.

Hvorfor online?

Hvad er der nu galt med at gå til psykolog på klassisk vis?

Ikke noget, hvis du spørger mig, men min erfaring med stresssygemeldte samt forskningen peger på, at man kan accelerere bedringen væsentligt, hvis man engagerer sig i et målrettet struktureret program for at rehabilitere nervesystemet.

Og det kan være svært at gøre på egen hånd – især hvis man er ramt af stress.

Det er svært, hvis ikke umuligt, at komme ud af døren til diverse aktiviteteter, hvis man er hårdt ramt af stress og ofte vil det være optimalt at begynde rehabiliteringen hjemmefra.

Derfor er online formatet med daglige sessioner optimalt, da der netop er behov for daglig struktur, og på den måde er der mulighed for at jeg som psykolog kan være tilgængelig løbende i langt højere grad end ellers.

Desuden kan prisen holdes på et helt andet niveau, og du kan deltage i forløbet uanset, hvor du bor og hjemmefra.

Er du stadig i tvivl, om forløbet er noget for dig?

Du er velkommen til at ringe på 51 94 28 67 eller skriv til soelvstein (snabela)soelvstein.dk, og jeg kan hjælpe dig med at afklare, om forløbet er relevant for dig. Husk også, at der er fuld tilfredshedsgaranti (se længere oppe).

Kan forløbet erstatte almindelige psykologsamtaler?

 

Stressforløbet kan enten være et supplement til almindelige psykologsamtaler eller samtaler med din læge og samarbejde med din arbejdsplads eller evt. kommunen eller stå alene.

 

Det er helt individuelt, og du er velkommen til at henvende dig, hvis du er i tvivl om dit eget behov.

 

Vis evt. din psykolog eller læge denne side og tal med vedkommende om, om det passer ind i dit forløb. Din psykolog, læge eller anden professionel er altid velkommen til at henvende sig til mig.

Ideelt set hjælper din arbejdsplads eller kommune dig også – stress er ikke dit ansvar alene. Når det så er sagt, så er din egen indsats helt central.

 

DET SIGER TIDLIGERE DELTAGERE!

Jeg var sygemeldt med stress fra mit job som overlæge. Havde ikke overskud til at skulle møde op på kommunens stresskursus. Jeg havde set nogle af dine videoer og læst noget af det, du havde skrevet. Synes at det ramte mig SÅ godt.

Er blevet klogere på stress og meget klogere på mig selv. Blevet bedre til nærvær og har fået det bedre med mere ro og bedre søvn.

Jeg har været rigtig glad for forløbet – det har hjulpet mig meget. Kæmpe ros til dig for et super flot online kursus og 1000 tak for nogle gode og informative uger.

Pernille, 2017

Forløbet fungerede som en øjenåbner og jeg blev klar over, hvor stresset, jeg egentligt var. Jeg har konkret fået gode input til en optrapningsplan og til, hvordan jeg kommunikerer med kommunen – enkel og konkret hjælp til at navigere i en kontekst med diverse krav, som kan virke uoverskuelig, når man er lav på energi og ressourcer.

Jeg ville ønske, at jeg havde haft forløbet mens jeg var fuldtidssygemeldt, da jeg tror det kan give en rigtig god struktur for dagene og en følelse af, at man bruger tiden til at få det bedre.

Maria, 2017

Jeg har mærket mig selv igen – jeg kan mærke mine følelser, hvilket jeg ikke kunne før.

Forløbet er så givende, veltilrettelagt og fuld af gode elementer, som jeg ikke ville have undværet. Du forstår at gøre klart, at man skal tage det, man kan bruge, når man er klar og at der ikke er en bestemt opskrift på heling efter stress, men at man kan få det bedre.

Jeg har allerede anbefalet det til både andre stressede og fagpersoner.

Marianne, 2017

Det er fantastisk at vide, at jeg har forløbet liggende og kan tage det frem når som helst. 

Dine meget konkrete redskaber hele vejen igennem forløbet er en kæmpe hjælp for mig, og jeg har anbefalet dig til mange.

Det er årevis siden, jeg har haft det så godt, som jeg har nu.

Inger Marie, 2017

Jeg har tidligere gået hos psykologer som led i en stress sygemelding for flere år siden, men synes ikke jeg for alvor fik håndgribelige værktøjer. Forløbet tilbyder så mange meget konkrete og håndterbare teknikker til stresshåndtering.

Stor ros for rigtig mange gode værktøjer, som jeg kunne have haft rigtig god brug af under min stresssygemelding for flere år siden, men som jeg nu med glæde vil vende tilbage til når det hele kører lidt for stærkt, og jeg falder tilbage i gamle og dårlige vaner.

Kirstine, 2017

Jeg har meget at takke dig for. Det har været et fantastisk godt forløb, og du har været virkelig oprigtig og nærværende. Ingen standardsvar men altid udførlige og uddybende, kloge og empatiske svar. Det skal du have tusind tak for.

Inger-Marie, 2017

Jeg er blevet bedre til at “acceptere”, at nogle ting er som de er uden at det er et stort problem for mig.

Det har været godt, at der er et “fast program” – altså noget at gå i gang med for selv at gøre noget ved tilstanden.

Bo, 2017

Nogle af de forandringer jeg har oplevet er, at jeg nu går en tur hver dag på en rute med ro og natur, jeg mediterer dagligt (nogle gange selvopfundet på min gåtur, andre gange kropsscanning eller en af de andre lydfiler). Og jeg kan mærke at det hjælper.

De meget håndgribelige lister ift. kosttilskud og apps var dejligt overskuelige at gå til.

Tine, 2017

Jeg er bare så glad og taknemmelig over, at jeg tilfældigvis faldt over det her forløb.

Det faldt virkeligt på et tørt sted!

Jeg vil klart anbefale det til andre, fordi det er denne her tilgang med daglige input i ens eget tempo, som man har brug for som stressramt.

Heidi, 2017

Det har givet mig en god struktur og et indhold i nogle af de uger hvor jeg synes det var hårdest at sidde hjemme alene i en sådan situation.

I forhold til at det har været online, har det været helt genialt. Jeg har kunne gøre det helt i mit tempo og med de småafbrydelser, som jeg havde brug for.

Tusind tak for et godt og relevant, meningsgivende og meget sjæls-styrkende forløb. Jeg glæder mig til at modtage dine mails fremover.

Monique, 2017

Jeg blev meget inspireret af især din tilgang til at bruge naturen som terapi – jeg er nu ligefrem begyndt at vandre!

Jeg kan lide din tilgang til psykologi, som er teoretisk virkelig velfunderet, men også baseret på dine erfaringer, hvilket for mig gør det mere tilgængeligt, at der er et menneske bag, som selv har mærket og ved, hvad det handler om.

Jeg har fundet tilbage til min barndomsglæde ved at være i naturen og går ture de fleste dage.

Jeg har fundet indre ro ved at lave yoga de fleste dage, og jeg har fået en meget stor opmærksomhed på digital støj og mine dårlige vaner og er stadig i gang med at sortere og rydde ud i disse for hele familien faktisk.

Tina, 2017