Hvis du har haft en svær periode i dit liv (eller er midt i én), så lyt med i dag.

Hvis du gerne vil vide, hvor mange gange, man egentligt kan gendyrke forårsløg og spise dem, så lyt med i dag.

Og…hvis du gerne vil inspireres og lære vigtige principper, når det kommer til psykologi, og hvordan mennesker fungerer og får det bedre, så lyt med i dag.

Jeg kan i hvert fald sige, at jeg selv blev inspireret af samtalen, og det blev min vindueskarm også, som du kan se på billedet herunder:)

 

Hvem er Persille Ingerslev?

Det er svært at beskrive Persille Ingerslev. Hun er mange ting, og i bund og grund er hun bare bare klog, sjov, velformuleret og inspirerende. Hun ved noget om, hvad det vil sige at have det svært, og hun ved noget om, hvordan man kan få det bedre.

Persille er foredragsholder, forfatter, frøsamlerinde og frem for alt ekspert i gendyrkning. Persille er datter af skuespillerparret Jess Ingerselv og Inger Hovman og var selv skuespiller som barn. Som ung blev hun ramt af angst, og efter det fulgte en lang periode med voldsom angst og depression, som du kan høre mere om her.

Du kan tjekke Persille ud på hendes hjemmeside persilleshjemmedyrk.dk eller finde hende på Facebook eller Instagram, hvor hun formidler viden om gendyrk og meget andet i selskab med sneglen Lil’ Knud.

 

Persille Ingerslev om terapi i vindueskarmen og hvorfor skam er vores største problem

Lyt med her, hvor vi bla. kommer ind på:

  • Persilles barndom og hvornår hun først oplevede angst
  • Hvad hun gjorde i sin desperate ensomhed (fordi internettet ikke var opfundet)
  • Hvad der paradoksalt nok skete, da hun mødte sit livs kærlighed
  • Persilles erfaringer med kontanthjælpssystemet, og hvorfor skam er en kæmpe byrde
  • Hvorfor hun gik en dag gik hjem og plantede noget i vindueskarmen
  • Hvad hun gjorde for at få det bedre, og hvordan hun ser på angst
  • At det at være med angst er lidt som at lære en ny musikgenre at kende
  • En cost-benefit analyse af, om det kan betale sig at gendyrke grøntsager
  • Hvor du kan begynde, når du selv skal i gang (og det skal du jo!)
  • Og meget andet godt:)

 

 

Kærlig hilsen

Motion mod stress

Er du stresset?

Få min

morgenmeditation!

Begynd din dag med fokus, ro og en klar intention. Det gør en forskel!

Tak for tilmeldingen - du har fået en mail!