• Få 1% mere ro og fokus om dagen – og til sidst et helt andet liv
  • Jeg føler mig drænet, når jeg har besøgt min familie, men jeg har skyldfølelse over ikke at besøge dem nok.
  • Q&A: Birgitte svarer på jeres spørgsmål om præstationsræs på studiet, antidepressiv medicin, sorg og mere
  • Lynkursus: 4 enkle trin til at håndtere kritik og komme din perfektionisme til livs
  • Anette Prehn om at lære hjernens spilleregler at kende, om at overvinde angst og trampe nye hjernestier hen mod forbundethed og trivsel
  • 10 gode råd til børneopdragelse, der giver mere glade, åbne og robuste børn.
  • Sådan får du en følelse af at gøre det godt nok uden at give slip på ønsket om at forbedre dig
  • Fortrydelse: en negativ følelse med positive virkninger + 100 ting I fortryder
  • Om stress i det grænseløse forældreskab med sociolog Maria Ørskov Akselvoll
  • Lider du af impostor-syndromet? 4 ting du skal vide, hvis du er usikker i dit arbejdsliv.
  • Mit glas er halv fuldt: 25 ting, jeg har lært efter 45 år
  • Best of: Svært ved at sige fra? Måske er det ikke din selvtillid, der mangler (genuds.)
  • Selvudvikling eller selvaccept? Sådan forbedrer du dig uden at være for hård ved dig selv
  • Kæmper du med perfektionisme? 8 strategier du har brug for at kende
  • Sidder du fast i dit liv? 3 vigtige ting, du kan gøre her og nu for at komme videre.
  • Hvilke konsekvenser har det at vokse op med alkoholisme, og hvad kan hjælpe
  • Q&A: Birgitte svarer på jeres spørgsmål
  • 6 grunde til, at det er svært at stoppe op, før vi rammer stressmuren + hvad du kan gøre
  • Svært ved at sige fra? Det er måske ikke din selvtillid men andres respekt, der mangler
  • Hvad du kan gøre, når en familiesituation holder dig vågen om natten
  • Aftenpraksis: Værdsæt dig selv og få en god slutning på dagen
  • 5 vigtige ting, Rikke Winckler gerne vil have, forældre skal vide
  • Hvorfor det er svært at sætte grænser, og hvordan du gør det alligevel
  • Sådan forvandler du paralyserende skam til selvomsorg og handlingskraft
  • Sådan bruger du skam som brændstof for noget konstruktivt i dit liv
  • Skriveøvelse i 5 trin til dig, der har brug for at se ærligt på dig selv og dit liv
  • Den personlige pris, du betaler for stress og det eneste, der kan hjælpe
  • Anne og Birgitte om at være menneske og psykolog på samme tid og om den indre kritiker, som bare aldrig holder fri
  • Persille Ingerslev om terapi i vindueskarmen og hvorfor skam er vores største problem
  • Selvstændig psykolog – 10 ting du kan gøre for at optimere din hjemmeside og udvikle din forretning
  • Simple living: Sammenligninger
  • Svært ved at stole på andre? 3 spørgsmål, du kan stille dig selv
  • Sådan ændrer du dybe negative overbevisninger – en anden vej
  • Find dig selv på papiret
  • Mie My Tastesen om at være menneske og psykolog med angst og om åndedrættet som port til noget større
  • Vejer du også for meget? Om skønhed, hvad der ikke virker, når det kommer til vægttab og hvad jeg har tænkt mig at gøre i stedet.
  • En enkel guide til store beslutninger
  • Simple living: Sig nej!
  • Føler du dig værdiløs? Den vigtigste vej til indre accept og glæde
  • Nanna Agerlin om talenter og det meningsfulde arbejdsliv
  • 6 (hele) sætninger, du kan bruge, når du skal sige nej.
  • Lavt selvværd er almindeligt – men hvad gør man?
  • Ode til den jævne præstation
  • Rikke Papsøe om selvværd, selvtillid og om udsigt frem for indsigt
  • Hvorfor et sundt selvværd ikke handler om dig selv
  • Sådan tager du store og svære beslutninger
  • Kisser Paludan om modet til at være os selv og om nødvendigheden af en jordbunden spiritualitet
  • Anita Hansen om mindful self-compassion og vigtigheden af det fælles menneskelige
  • Sammenligningskarate